sábado, 13 de agosto de 2011

A destruccion ou o amor

Suor.Indecision.O meu desexo vese tensado no outro extremo.DIlema:a destruccion ou o amor.Ninguen enriba do fio.Nin publico que me tente,alente.Aqui no campo dunha cidade de provincias-e uso a expresion porque me flipa,non porque mo crea-estou soa co meu desxeo.Na outra beira Humbert Humbert desafia co seu saber tirar sereno.Tinta precisa,gume do inferno,delicado e obsceno espera cotenudo como o monstro que me fai a guardia laboral.Os dous son cultos.Perfumados.E tolamente sexuados no seu comportamento.POr iso a min me enferma unha ninfula con carne de cireixa. Porcelana,peso,dispepsia.Todo morde neste tira e afrouxa dia tras dia co morboso heroe desta miseria.
P


(non hai tildes nin outras marcas ortograficas polo aparello mini no q escrevo)

Ningún comentario:

Publicar un comentario