De qué falamos cando estamos a falar en pirámide? de qué falamos cando unhas estamos enriba e outras embaixo? Por qué aínda nos atravesan as identidades o sermos quen? Quero dicir o de sempre: nomes e apelidos. Por qué en certas asambleas
se xa o dicía eu o outro día na Coruña:
Non sei se haberá receita para gañar amigos ou inimigos. Cecais sexa a tradicional: sair na prensa, ou ser unha moderna. Xogar á carne ou ser unha lumbrera...Por iso, digo, faga o que faga na miña vida non quero renunciar a isto: o placer de non contar, da marxe, o pracer de ser unha gomiña (máis que un lápiz), o pracer de botar a lingua -sobre todo aos 70 anos-, de bailar, de deixarvos chapando e chapando, botando lume -a unhas pola boca, de tanta política molona-, e fume -nos petos dos outros, de tanto que aperta a garabata d'ouro-...
por iso vos digo dende aquí: deixádeme en paz coa vosa carreira competi, que non *me* interesa! (nótese o tento de a obxectividade, ;D!) déixádeme durmir, como dicía a Rosenvinge en Cerrado, ou mellor, deixádeme en pijama: lendo a Locomotora que si puido, lendo as mil intelixentísimas caras da Carapucha segundo María Tatar, deixádeme volver ao comezo do ollo, á Marguerite, á miña anarcoadolescencia, a un individualismo feroz, que me separa de vós hoxe, e me colle no colo, me aperta e me beixa, mentres ó fin, adormezo, soa.
[Astrid Lindgren concorda comigo!]
[O que outro día podería ser para min un conto sobre o empoderamento (I think I can I think I can...) , hoxe tedes que sufrilo como un sobre o machaque... qué lles pasa aos outros trens que non queren axudar á locomotorciña vermella que se estraga ó principio do conto? por qué están tan atados á idea de que eles só levan cargas importantes, etc etc etc..? ale, hoxe lino en clave de feo feo feo...uhhhhhhhhh]
Qué maravilloso cuento! Hace un par de horas se lo he contado a un grupo de niñas y niños de 3 añitos y les ha encantado!
ResponderEliminarI thought I could I thought I could I thought I could...