luns, 11 de abril de 2011

Conxuros



Anda na rúa, ou está a piques de sair percorrer os camiños o novo número da Revista do Ateneo Ferrolán. Tiven sorte e grandes amigas me enviaron o seu convite a ASASINAR AS MUSAS (fermosísima tarxeta por outra parte!), e así o fixen...
Aquí vos deixo a portada, fermosísima tamén para o tema do número "Por un museo imaxinario. Como asasinar ás musas", non si?
Flípame estar aquí!
Graaazas, por usar ó meu conxuro, ferroláns (que xa é de todxs!), funciona?


EDITORIAL

Editorial

BIBLIOTECA - HEMEROTECA
Cousas da Biblioteca – Hemeroteca
Novidades

ARTIGOS
“Prégase ler este relato cos ollo pechados” por Miguel Angel Alonso Diz

Especial “Por un Museo Imaxinario: cómo asasinar ás musas”

“Extraflame” por Alberte Momán
“Musasinada” por Alfonso Láuzara
“Conxuro contra lecturas exangues” por Ana Cibeira
“Asasinos de musas – Inspírate” por Irene Quinteiro
“O caso Marabilla” por Juan Emilio Rodríguez Fernández
“Mata unha musa ... inspírate” por Mario Marcos Pardo
“Bang! Bang!” por Miguel Angel Alonso Diz
“Como asasinar ás musas (e vivir pra relatalo)” por Óscar Bouzas
“A musa negra” por Tito Pérez Pérez
“En Celanova hai unha nena triste” por Xoán Carlos Domínguez Alberte
“Realidade” por María Ónega
“As funcións sociais da arte” por Luis Rapela

PROGRAMACIÓN
Programación abril - maio - Xuño 2011

FALAMOS DE .....
BENITO LOSADA
ANIVERSARIO SEIVANE
XOSÉ NEIRA VILAS

TEATRO
Manifesto día internacional do Teatro 2011
O PARNASO
MARIO MARCOS PARDO
LOIS PEREIRO (LETRAS GALEGAS 2011)

Un lugar de encontro para a cultura.
Ateneo Ferrolán, fundado en 1879.

4 comentarios:

  1. Vexo que compartimos revista :)

    Espero poder ler o teu "asasinato" cando me chegue a revista.

    Canda teña un momento con máis tempo botareille unha ollado ao teu blog!

    Un saúdo.

    ResponderEliminar
  2. Xenial!!! tamén eu irei polo teu! que ben que me escribas!
    tamén teño ganas de tela e lervos a todxs!

    ;D, anônimo!

    ResponderEliminar