domingo, 1 de agosto de 2010

Eu tamén navegar... de volta!

Xa estou de volta, aínda que as vacas foron mínimas e voltarei ó descanso en Agosto!
Deixeivos esa fotiño da mudanza da pel para poder cambiar un pouquiño isto e que as etiquetas -por exemplo- puideran recoller toda a creación que quero recomendar, así non me volvo tan tola con que os amigos, as admiradas, as contemporáneas e os clásicos estean todos por aquí, dando voltas nos enlaces ó resto da blogosfera e rede...
A ver qué vos parece o novo mar no que me movo...
fáiseme raro elexir esta cor, afeita como estou ó verde, ó vermello e a outros tremores de ceo e terra...
Así que este ano estrelado seguro que terá moito de especial...
Como vedes, aínda funciono por cursos... parece que estou preparando a volta ó cole!!!


[Fotos: ata me deu tempo de ir á praia! e a miña terra a vista de paxaro de aceiro polo meu amigo amado"]

6 comentarios:

  1. Qué guay!
    ¿Dónde os atopasteis para hacer esa foto?

    ResponderEliminar
  2. Onde vos atopasteis para facer esa foto?
    Bicos!!

    ResponderEliminar
  3. volando! en el pájaro de acero... muaaaaaaaaaa

    ResponderEliminar
  4. xenial o galego, nena, dalle aí! bicoxx! A.

    ResponderEliminar
  5. Qué bien quedó esa foto!!!!
    Ya tenemos material para la próxima portada de Humor Vítreo, viva la playa!
    jose.

    ResponderEliminar
  6. Anónimo3:19 a.m.

    Thanks for a marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you are a great author.I will remember to bookmark your blog and will eventually come back sometime soon. I want to encourage you to ultimately continue your great work, have a nice afternoon!

    ResponderEliminar