martes, 15 de xuño de 2010

Clara de lúa ("La irrealidad nuestra")



Xa teño nas miñas mans a bonita edición dos poemas de CLARA DÁVILA MATEO La irrealidad nuestra! Tiven a sorte de pasar polo Bukowski aquel sábado do concerto de PRISMA EN LLAMAS, e escoitar esa voz absolutamente adolescente. Quedei prendada duns poemas que me falan ó ouvido, como os de Lupe Gómez, como os que me traduce atropeladamente unha amiga euscalduna para que entenda a súa prosa poética nesa fermosísima lingua da que non capto nada. Nada máis que as sibilantes e os golpes de música que me abren cada poro, esa preciosísma lingua resistente que xa sei que aprenderei algún día.
Así sona a voz i rr e a l, proposta ficticia desta loitadora (como a chama F. Cenamor ó que debo agradecer o convite ao recital, que por certo tamén era del, pero a iso prefiro adicarlle outra entradiña) que é Clara.




Frágil

Un espejo para cercionarte
de tu verdad.
A mí no me hacen falta,
tus dedos en mi pelo
me la dibujan en la cara.


Mar

Soy una herida sin orillas,
cumplo mi pacto y construyo mi pena
dejando un silencio fluorescente.
Pero tu pena es siempre más grande,
más pétrea, y mi hombro está desierto.


Trece versos

De poco me sirve
meter las manos
en los bolsillos.
Ni esperar
que los días
se conviertan
en semanas.
No entienden
que para evitar
tal obsesión
debo guardar todo
aquello que deje huella
y esconderme bajo mi cama.

Libertades

La escritura es pura magia.
Eres libre a pesar de tu condena a muerte.
Capaz de desnudar sin rozar la piel.
De hacerte sonreír, aunque tus ojos lloren.


***
ISBN 13: 978-84-937379-0-0
Título: La irrealidad nuestra

Autor/es: Dávila Mateo, Clara
Lengua de publicación: Castellano
Edición: 1ª ed., 2ª imp.
Fecha Edición: 08/2009
Fecha Impresión: 12/2009
Publicación: Puente de Letras Editores
Descripción: 36 p. il. 23×12 cm
Encuadernación: rúst.
Colección: Arbersos,3
Materia/s: 821.134.2-1 – Literatura española. Poesía.
Precio: 10,00 Euros
***


[Un plus dalle ó libriño a fermosa portada (signatura de ABACO) e as sorpresas debuxadas por dentro, nas páxinas!]

Ningún comentario:

Publicar un comentario